Konu Başlığı: AHİRET VE DÜNYA KAVRAMI - KONU İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ Gönderen: admin üzerinde Mart 30, 2015, 02:17:34 ÖS AHİRET VE DÜNYA KAVRAMI FORUM YAĞMURLU İLKBAHAR İSTANBUL 2013 HALİD RIFAT GÜNDÜZOĞLU Selamün Aleyküm kardeşlerim Yazımızın altında bir fotoğraf göreceksiniz Bu fotoğraftaki buyrulan ayet veya hadis değildir Bu yazıya istinaden Bir kaç şey söylemek istiyorum Amacımız kimseyi eleştirmek değildir Böyle bir şey bizim haddimizd e değildir Yazıda buyuruluy orki Gavs-i Sani k.s Hazretler i " Bizler dünya için değil Ahiret için çalışacağız Hizmet ahiret rızkı içindir Ahiret elbisesi hizmettir Kefen ahiret elbisesi değildir " buyuruluy or Kastedile n mana tasavvufi ve manevi anlamda elbette doğrudur Bizim anlatmaya çalıştığımız ise bu buyruk ile ilgili değildir Elbette bu dünya gelip geçici bir imtihan dünyasıdır Ve neticede ahiret ve cennet elbette vardır Ve dünya alemi elbette ahireti kazanmak için imtihan yeridir Ve ahireti kazanmak içinde Bu dünyada islama ve müslümanlara hizmet etmek gereklidi r Fakat islami düstur " Yarın ölecekmiş gibi ahiret için Hiç ölmeyecekmiş gibi bu dünya için çalışınız " Şeklinde olup yazılan yazıda buyrulan kastedile n mana ile Bu ifade edilen islami düsturun Müslümanlar tarafından nasıl algılandığıdır Yada bu mesajdaki algılananın nasıl uygulandığıdır Konuya şuradan başlamak istiyorum Allah c.c Peygamber imiz Hz.Muhamm ed sav Efendimiz i Alemlere rahmet olarak kainata gönderdi Cehalet ve karanlık devrin güneşle aydınlanmasını sağladı Peygamber imize o dönemde Genelde Kitap-ehli olanlar inanmadı Kitap-ehli olanlar kültürlü kişilerdi ve cahil değillerdi Fakat kendi nefsleri ve çıkarları uğruna Peygamber imizin ve Kuran-ı kerimin Hakikatle rini görüp anladıkları halde bile inkar ettiler Peygamber imizi bu kültürlü kitap-ehli olanlar inkar ettiği Bu karanlık dönemde cehalet ehli bedeviler iman ettiler Ve Allahın hikmetler i ve Peygamber imizin tebliğleriyle Cahiliye devrinden Tebük seferiyle birlikte Küçük cihad tamamlana rak İslam devletini n asr-ı saadet dönemine geçildi Ve Peygamber imiz küçük cihadın tamamlandığını Ve küçük cihad safhasından nesfle cihad devrine geçildiğini duyurdu İslamda ilk etapta Asr-ı Saadet devrinde Mezhep Tarikat Cemaat Hizip Fırka yoktu Daha sonra Peygamber imizin vefatıyla yine karanlık döneme geçildi Ve aslında nesfle cihad devri mecburen ve kısmen kesintiye uğrayarak Peygamber imiz Hz.Muhamm ed sav Efendimiz den önceki Küçük cihad devrine geçildi Çünkü küçük cihad yapılarak başarılı olunamada n Büyük cihatta başarıya ulaşılamazdı Peygamber imiz Hz.Muhamm ed Efendimiz in vefatıyla birlikte Ortaya çıkan bu karanlık dönemde ise Allah c.c nasılki daha önceki karanlık dönemde Güneş olarak Peygamber imizi yolladıysa İkinci karanlık dönemdede aydınlığı sağlamak için Yıldızları yolladı ve İslami düstur " Allah dostları gökteki yıldızlar gibidir Karanlık gecede hangisine uyarsanız doğru yolu bulursunu z " Şeklinde olup bu yıldızlar ile yön tayin edildi Çünkü Peygamber imiz yani güneş olmadığı için İslamiyeti anlama ve yaşamada karışıklıklara sebep olundu Hz.Ali r.a.ile Muaviyeni n savaşı Ve Hz.Hüseyin ra.müslümanlar tarafından şehadeti gibi Olaylarında mezhepler in gelişmesine zemin hazırladığı bilinmekt edir Karanlık bir döneme girildiği için Allah c.c güneşin aydınlatamadığı yerlere yıldızları yolladı Yıldızlar ise o dönemdeki Kuran-ı kerimin muhkem ve müteşabih ayetlerin i Ve hadis-i şerifleri yorumlaya n İcma heyetiydi Yani mezhep imamlarıydı Ve daha sonra yüzyılda bir yollanan müctehidler ile İçtihad kapısı açılarak müctehidler ile yön tayinine başlandı Bu sırada tasavvuf ehlide ortaya çıktı Tasavvuf ise Mevlana Celaleddi n-i Rumi Hazretler inin dediği gibi " Kalp kırmadan gönül yıkmadan tebliğ sanatıdır " Buyurduğu gibi İcmanın yani mezhepler in dışındada Mevlevili k gibi tarikat sistemler ide ortaya çıktı Ancak Osmanlının yıkılışıyla birlikte Yeniden karanlık döneme girildi Ve aslında yeniden küçük cihad devri başladı Fakat tarikat cemaat ve mezhepler in içine giren Ve şeyh hoca imam mürşid gibi rütbelere ulaşan Ve islamiyet in ve müslümanların zarar görmesi için İslamiyetin aslından farklı yorumlanm ası için çalışan Ve müslümanları etkisiz eleman haline getiren Ve bunun içinde Cihad ibadeti yerine Sadece tesbihatı örnek vererek Ahiret için çalışılması gerektğini ifade eden Siyonisle rin öğretilerini islamiyet e tatbik etmeye çalışan Bazı sahte imam hoca mürşid ve şeyhlerin olduğu döneme geçildi Bu sahte imam şeyh hoca mürşid ve müritler zaten belgelenm iştir Ve bazı siyonist imamların öğretileriyle birlikte Bazı Tarikatle r mezhepler ve cemaatler asimile olarak Bugünkü gibi dünyada etkisiz eleman olarak boy göstermeye başladı Aslında siyasi partiler dernekler vakıflar ve sivil tıoplum kuruluşları ile Bazı cemaatler in arasında bu bağlamda pek bir fark yoktur Fakat asimilasy on yüzünden yanlış yönlendirmeler mecvuttur Ve asilamasy onu gerçekleştiren bazı siyonist imamların Öğretlerini kendileri ne rehber edinen bazı cahil cemaat ehli kişiler Bazı müslümanları bu sahte şeyhlerin öğretileriyle birlikte Hakiki cihad şuurundan uzaklaştırdılar Ve dünyadan uzaklaşanlar bilim ve teknoloji dende uzaklaştılar Dünyayı siyonistl er idare ederek müslümanları sömürmeye başladılar Bazı cahil cemaat ehlinin bu konuda verdiği fetva şudur " Müslümanların başına gelen herşey Allahın takdiridi r Allah c.c dilemezse hiç bir şey olmaz Müslümanları sömürenlerden Allah elbet hesap soracak Sizler hiç bir şey yapmayın ve sabredin ve bekleyin Rabbinize beterinde n koruması için dua edin Ve tesbihat ederek herşeyi Allaha havale edin Dünya işleriyle siz ilgilenme yin Siz ahiret için çalışın Bırakın siyonistl er dünyayı idare etsin ve müslümanları sömürsün Siz hiç bir şey yapamazsınız Buna zaten gücünüz yetmez Kalbinizd en buğz edin ve tesbih çekin Bizlere hizmet edin ve ahireti yani cenneti kazanın " demektedi rler Ve bu fetvaya inananlar İlahiyat fakültelerinde eğitim görmeyi bırakıp Bazı medresele rin eğitimiyle birlikte Bazı cemaatler in hesabına gönüllü çalışarak Bazı cemaatler in zenginleşmesine vesile olup Bu hizmetler i karşılığındada güya cenneti satın almışlardır (!) Mevlana devrinde farklı bir sufizm mevcutken Ayrıca cihad şuuruda mevcuttu Şimdi ise genelde Mevlanada ki sufizm veya tasavvuf mevcut olmadığı gibi Cihad şuuruda mevcut değildir Nefsle cihad tavsiye edilerek Müslümanların kendileri yle meşguliyeti sağlanmış ve toplumsal olarak görevler ihmal edilmiş Başkalarına yardım etmek yerine Bazı şeyhlere itaat dönemi başlamıştır Hizmet bu safhada farklı farklı hüvviyetler kazanarak Bazı şeyh efendiler e hizmet dönemi başlamıştır Ve bazı hizmet kavramları aslında müslümanlara ve islamiyet e hizmet değildir Ve müslümanların siyonistl ere kölelik dönemi devam etmektedi r Hakiki manada müslümanlara ve islamiyet e hizmet etmek için Ve müslümanları siyonistl erin köleliğinden kurtarmak için Öncelikle dünya hayatı ile bilim ve teknoloji ye önem verilmeli dir Bilim ve teknoloji k ürünleri müslümanların kendileri nin üretmesi gereklidi r Siyonistl erden yada onların işbirlikçilerinden ürün satın alınarak Siyonistl erin ekonomik ve bilimsel olarak güçlenmesine hizmet edilmemel idir Bununda yolu tesbih çekmek değil eğitimle meşgul olmaktır Ayrıca bazı cemaatler in tövbeleri kabul ettiği söylenmektedir Tövbe ise sadece Allaha edilir Tövbeleri kabul edecek makam ise sadece Allahtır Başkalarının başkaları adına tövbe kabul etmesi sistemi hristiyan larda vardır Ve pazar günleri kilisede günah çıkarma merasimle riyle bu yapılır Şefaat makamı ise sadece Peygamber imiz Hz.Muhamm ed sav Efendimiz e aittir Başka kimsenin şefaat yetkside yoktur Her kul kendi dinini kendi kalbinde yaşar ve kalpleri yalnızca Allah bilir Ve yaşadığı dinin hesabınıda dinin asıl sahibi Allah sorar Başkasının hesap sorması engizisyo n yani hristiyan larda vardır Kimse kimseyi dininden atamaz buda aforoz ile hristiyan larda vardır İslamiyette " Din adamı " diye bir sınıf yoktur Bu sınıf ruhban sınıfı olarak hristiyan larda vardır Bizde ise resmi olarak fetva yetkisi devlet adına diyanet işleri başkanlığındadır Ve işin gerçeği ve doğrusuda elbette devlet adına bir kurumun bunu yapmasıdır Ve üniversiteler bazında ilahiyet fakültesi öğretim üyeleri fetva verebilir Bunların dşındaki kişilerin islamiyet adına fetva verme yetkiside yoktur Allaha emanet olun Selamün aleyküm AHİRET VE DÜNYA KAVRAMI FORUM YAĞMURLU İLKBAHAR İSTANBUL 2013 HALİD RIFAT GÜNDÜZOĞLU . |